Magdalenes 3 xocolates

Després de la benvinguda, no podia començar de cap altra manera, i és que tenia clar que la primera recepta havia de ser un postre, són la meva debilitat.

Però quin postre? Uff, n’hi ha tants!

Quan ho vaig comentar als meus amics ho van tenir clar: tarta de 3 xocolates! I és que… són tan clàssics. Cada vegada que fem una festa a mi em toca portar-la. Els hi encanta, sembla com si no hi hagués més tartes. (Tot s’sha de dir, a mi m’encanta fer-la).

De cop, vaig recordar que el primer que vaig aprendre a cuinar van ser magdalenes. Les vaig aprendre a fer a casa d’una amiga de ma mare, na Joana. A partir de llavors, sempre en feia per berenar a casa, però volia que tothom les tastés i les portava a la família i per a mi no en quedaven…. Eren tan bones!

Doncs bé, per a la primera entrada se’m va acudir mesclar les opcions que tenia, i així han sorgit les magdalenes de 3 xocolates.

Què necessitam?

  • 100g de mantequilla a temperatura ambient
  • 120g de sucre
  • 2 ous
  • 120g de farina
  • 2 cullerades de cacau en pols
  • 100 ml de llet
  • 1 cullerada de llevadura en pols
  • 1 polsim de sal

Per a la cobertura de xocolata blanc:

  • 75g de mantequilla a temperatura ambient
  • 100g de xocolata blanc
  • 150g de formatge mascarpone
  • 120g de sucre glas
  • xocolata amb llet per decorar

Per on començam?

1_ Encenem el forn a 180º. Barrejam els ingredients secs en un bol (Farina, llevadura, cacau i sal)

2_Posem en un bol apart la mantequilla i la batem fins que quedi una massa uniforme.

3_Afegim el sucre i continuam batent fins que quedi homogeni.

4_Tirem els ous de un en un.

5_Afeim la llet a la mescla seca a poc a poc i ho treballem fins que no queidin grumolls.

6_Barregem les dues mescles que tenim fins que quedi una massa uniforme.

7_ Ho posem al forn uns 15-20 min aproximadament.

Per fer la cobertura:

1_Fondre la xocolata blanca al bany maria i deixar-ho refredar.

2_Batre la mantequilla i posteriorment afegir el formatge mascarpone.

3_Incorporar el sucre glas i finalment la xocolata blanca.

Ara només faltarà col·locar la cobertura a sobre de les magdalenes i decorar-ho amb la xocolata amb llet (podeu trossejar-lo, rallar-lo, etc).

Anuncis

11 responses to “Magdalenes 3 xocolates

  • Tomeu

    Molt bones!! Jo ja me n’he menjat dues!

    Enhorabona a sa cuinera

  • Sebastià Barceló

    Això no pot ser… no m’agrada s’asunto!! Si fas coses d’aquestes, jo també les vull tastar!!

  • Guillem Adrover

    En podeu fer arribar un parellet a Vic dema! Tenen molt bona pinta! Be… per jo si te xocolata tot té bona pinta…

  • Aina Valls

    Hola guida! m’agrada molt s’idea que has tengut d’aquest bloc! i sa recepta fa super bona pinta, ànims i endavant! un beso.

    Ainavm

  • culleradesdolces

    Graciiis a toots!
    Guille, ja en feia contes de durvos-ne una per cadascú a Vic.

    Gracis Aina, ja vorem si tendre temps per segui-ho, estic contenta que t’agradi 🙂

  • Marina

    M’encanta es blog m’encanta sa recepta i m’encanta que poguem compartir amb tu aquesta experiència! 🙂

  • margalida

    Supòs que quan venguis a Mallorca a mi no em caldrà cuinar !!

  • Margalida Oliver Barcelo

    Tenen molt bona pinta,de segur que son mel.!!!….per jo son massa ingredients,meam si en dius qualque dolç d’aquets bons ,ràpits i de poca matèria prima….besssos…confit.

  • Maria Tauler

    m’encanta s’idea! lo que no m’agrada tant és que no les pugui tastar… però ja m’han dit de bona mà que son molt bones, i que voleeeeeeeeen! A veure si per sa pròxima arriben a Mallorca, que és segur q son tan bones com sa tarta de 3 xocos!
    Un besote per sa cuinera més guapa del món!

  • catalina brunet

    Aquets dooooonuts tenen una pinta espectacular!!!!!
    Dema provarem de ferlos,mos has fet moltes goooles, i anims per dema que aixo no es resssss 🙂

  • marta morales

    Espectacular!!!! I tenen pinta d’estar boníssimes! A l’alçada del brownie segur!! 🙂 (què privilegiada que vaig ser!)

Deixa un comentari

